
1 - آیا برای خرید از هانن، حتما باید در سایت عضو باشم؟
خیر،با توجه به امکان خرید به صورت میهمان الزامی برای عضو شدن در سایت وجود ندارد ولی هانن برای اعضا امتیاز ویژه ای در نظرگرفته است که عبارتند از :
1) امکان ارسال خبر نامه
2) بهره مندی از تخفیفهای ویژه
3) اولویت ارسال اجناس محدود
4) اطلاع رسانی درباره کالاهایی که به آن علاقه داشته باشید
5) احتساب امتیاز های دریافت شده بابت هر خرید و قرارگیری در لیست قرعه کشی
1) امکان ارسال خبر نامه
2) بهره مندی از تخفیفهای ویژه
3) اولویت ارسال اجناس محدود
4) اطلاع رسانی درباره کالاهایی که به آن علاقه داشته باشید
5) احتساب امتیاز های دریافت شده بابت هر خرید و قرارگیری در لیست قرعه کشی
2 - آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
بلی، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارشهایی که در ساعتهای غیرکاری (از ساعت 16 تا 8 صبح) ثبت میشوند، در اولین ساعتهای کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.
3 - آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
خیر، ثبت سفارش امکان پذیر نیست .
4 - میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بلی، امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی وجود دارد.
5 - از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
پس از ثبت سفارش و نهایی شدن آن Email سفارش و فاکتور برای اعضا ارسال می شود.
چگونگی ارسال سفارشات
1 - به چه روشهایی میتوانم سفارش خود را تحویل بگیرم؟
در تهران سفارش ها تا 24 ساعت و در سایر استان های کشور سفارشها با پست پیشتاز ارسال میشوند .
شهر تهران: تحویل اکسپرس رایگان ویژه سفارشهایی است که محل تحویل آنها تهران است .
شهرهای دارای نمایندگی: ارسال ویژه برای این شهر ها صورت می پذیرد و زمان بسیار کمتری نسبت به پست دارد.
شهر تهران: تحویل اکسپرس رایگان ویژه سفارشهایی است که محل تحویل آنها تهران است .
شهرهای دارای نمایندگی: ارسال ویژه برای این شهر ها صورت می پذیرد و زمان بسیار کمتری نسبت به پست دارد.
2 - هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
هزینه ارسال در تمامی نقاط کشور برای سفارشات 10 الی 15 هزار تومان می باشد.
3 - آیا میتوانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
شهروندان تهرانی امکان مشخص کردن روز و ساعت تحویل کالا را دارند .در شهر های دارای نمایندگی، فقط ساعت تحویل قابل تنظیم است . در ارسالهای پستی امکان تنظیم روز و ساعت در حال حاضر وجود ندارد.
4 - پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول میکشد که به دستم برسد؟
سفارشاتی که در شهر تهران است، در همان روز نیز به صورت اکسپرس قابل ارسال می باشد. ارسال معمولی در شهر تهران 24 تا 48 ساعت ودر شهر های دارای نمایندگی 3-5 روز کاری و شهر هایی که به صورت پستی ارسال میشود 5-7 روز کاری به طول می انجامد . مدت زمان ارسال سفارش پس از تایید نهایی آن توسط واحد پشتیبانی هانن محاسبه می شود .
5 - آیا میتوانم سفارشی را که با پست ، ارسال شده رهگیری کنم؟
بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست ارسال شده میتوانید شماره 20 رقمی مرسوله را در آدرس زیر وارد کنید:http://itemtracking.post.ir و یا با پشتیبانی هانن تماس بگیرید و از وضعیت مرسوله آگاه شوید و یا با مراجعه به پست منطقه محل سکونت خود و ارائه کد 20 رقمی از وضعیت مرسوله آگاه شوید.
نحوه پرداخت
1 - مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟
شما به صورت نقدی یا اینترنتی میتوانید پرداخت خود را انجام دهید و هنگام ثبت سفارش در مرحله پرداخت ، روش پرداخت خود را انتخاب کنید.
همه کاربران میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت هانن، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.
در صورتی که آدرس تحویل سفارش، شهر تهران باشد مشتریان میتوانند هزینه را هنگام تحویل سفارش در محل، با استفاده از کارتهای عضو شبکه شتاب و از طریق دستگاه کارتخوان سیار نیز پرداخت خود را انجام دهند. همچنین کلیه خریداران می توانند هنگام تحویل سفارش مبلغ آن را به صورت نقدی پرداخت نمایند.
همه کاربران میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت هانن، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.
در صورتی که آدرس تحویل سفارش، شهر تهران باشد مشتریان میتوانند هزینه را هنگام تحویل سفارش در محل، با استفاده از کارتهای عضو شبکه شتاب و از طریق دستگاه کارتخوان سیار نیز پرداخت خود را انجام دهند. همچنین کلیه خریداران می توانند هنگام تحویل سفارش مبلغ آن را به صورت نقدی پرداخت نمایند.
2 - ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
3 - آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت هانن امن است؟
پرداخت اینترنتی به گونهای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از هانن که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکتههای زیر را رعایت فرمایید:
1) با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
2) قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
3) برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
1) با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
2) قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
3) برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
خدمات پس از فروش
1 - آیا همه کالاها، شامل مهلت 1 روزه گارانتی تعویض، میشوند؟
بله، همه کالاهای فروخته شده توسط هانن شامل مهلت 1 روزه گارانتی تعویض میشوند و در صورت وجود اشکال فنی در کالا ، طی 1 روز کاری که از زمان تحویل گرفتن کالا توسط مشتری محاسبه میشود، هانن آن کالا را با کالای دیگری تعویض میکند ودر صورت خواست مشتری هزینه آن برگشت داده میشود. برای اطلاعات بیشتر به صفحه "روش بازگرداندن کالا" مراجعه کنید.
2 - در صورت بازگرداندن کالا، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد میشود؟
هنگامی که کالایی بازپس فرستاده شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.
3 - اگر کالای که خریداری کردهام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) کارشناسان هانن در اسرع وقت مشکل شما را پیگیری می نمایند .
4 - اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش دادهام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) در صورت وجود این مغایرت قطعا کالای شما تعویض شده و یا مبلغ آن پس از بازگرداندن کالا عودت داده می شود .